Zwrócenie uwagi (Attention)
Pierwszy krok to przyciągnięcie uwagi klienta za pomocą sprawdzonych technik marketingowych.
Zainteresowanie (Interest)
Kolejny etap to zbudowanie zainteresowania ofertą. Wskazujemy konsumentowi korzyści, jakie zyska dzięki wybraniu Twojej oferty.
Pragnienie (Desire)
Przedostatni etap w którym dąży się do wywołania pragnienia w konsumencie, poprzez budowanie więzi emocjonalnej z produktem lub usługą.
Akcja (Action)
Finalny etap w którym zachęcamy konsumenta do zakupu. Klient ma możliwość przekuć zainteresowanie w pozyskanie Twojej oferty.
Czym tak naprawdę jest
Lejek Sprzedażowy?
Jest to cykl sprzedażowy, przez który przechodzą konsumenci. Każda osoba zważając na potrzebę zakupową, aktywizuje się na różnym etapie lejka sprzedażowego. Niemniej, istnieją pewne schematy, które pozwolą Ci na pozyskanie klienta, który nigdy nie słyszał o Twoim produkcie i marce. Dzięki mojemu doświadczeniu z marketingu oraz pozyskiwania klientów, zbuduję dla Ciebie chwytliwy lejek sprzedażowy, który później technicznie zaimplementuję.
O lejkach słów kilka...
Wykorzystanie modelu AIDA
Attention, Interest, Desire, Action.
Model AIDA jest świetną strukturą do wykorzystania podczas tworzenia lejka sprzedażowego. Stosują go światowej sławy eksperci w dziedzinie marketingu oraz największe korporacje - bo po prostu działa. Jest mi to temat szczególnie bliski, gdyż powołałem się na niego w mojej pracy naukowej. Wykorzystuję AIDĘ w każdej automatyzacji sprzedażowej.
Powtarzalny schemat
Niezależnie od formy pozyskiwania klienta lub sprzedaży, schemat jest taki sam. AIDA jest modelem elastycznym, którego można wpasować w strukturę sprzedażową oraz huntingową. Zmienia się jedynie content kierowany do konsumenta. Jest to bardzo ważne, gdyż prowadząc kilka rozwiązań z tym modelem, wszystko będzie ze sobą spójne.
Całkowita automatyzacja
Lejki sprzedażowe muszą być zautomatyzowane. Niezależnie od skali Twojego biznesu, podwieszona oferta na stronie lub automatyczna odpowiedź na najważniejsze zagadnienia, jest dziś standardem rynkowym. Zautomatyzuj lejek sprzedażowy w taki sposób, aby mieć do czynienia wyłącznie z zainteresowanymi konsumentami.
Cennik Stworzenia Lejka Sprzedażowego
Dotyczy głównie stron postawionych na CMS WordPress
Standard
- Zaprojektowanie podstrony ofertowej
- Utworzenie Call to Action
- Podstawowa automatyzacja mailingu
- Utworzenie specjalistycznego Contentu
- Podstawowe okienka Pop-Up
- Zastosowanie grafik i animacji
- Instrukcja lejka oraz poradnik zarządzania
Popularne
Premium
- Cała zawartość pakietu Standard +
- Więcej podstron ofertowych
- Zaawansowany mailing
- Segmentacja pozyskanych leadów
- Instrukcja lejka oraz poradnik zarządzania